Nieuws

Op woensdag 11/11/2020 zijn we gesloten omwille van de feestdag. In geval van zeer dringende technische problemen (=noodgevallen), kan je contact o...

[Lees het volledige artikel]

Als je problemen hebt met centrale verwarming, moet je (in de meeste gevallen) rechtstreeks contact opnemen met Engie Cofely.  Wegens aanhoude...

[Lees het volledige artikel]

Er zijn nieuwe, strengere maatregelen omwille van corona. Ook bij Woonpunt Mechelen passen we stap voor stap onze dienstverlening en werking opnieuw a...

[Lees het volledige artikel]

Woonpunt Mechelen gaat over tot de openbare verkoop van twee woningen gelegen te Leest, deelgemeente van Mechelen Verder informatie vind je op deze...

[Lees het volledige artikel]

Huurders van Woonpunt Mechelen ontvangen sinds deze week brieven van Fluvius. In juni 2022 staat er immers een overschakeling van energiearm naar ener...

[Lees het volledige artikel]

UPDATE MEI 2020: Normaal gezien kreeg Woonpunt Mechelen op 14 en 15 mei 2020 bezoek van de visitatiecommissie. Dit lieten we je al weten in een eer...

[Lees het volledige artikel]

Elke werknemer die tijdelijk werkloos werd door de corona-crisis, krijgt van de Vlaamse overheid een financiële tegemoetkoming voor 1 maand ...

[Lees het volledige artikel]

Gelet op de bijkomende maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, zullen ook wij onze dienstverlening aanpassen. We beperken on...

[Lees het volledige artikel]

Wij merken dat vele huurders worden gecontacteerd door firma’s voor het afsluiten van een onderhoudscontract verwarming. Die firma’s komen...

[Lees het volledige artikel]

Via Woonpunt Mechelen kunt u een sociale woning huren. Wij houden daarom in lijsten en dossiers informatie over u bij. We gebruiken deze informatie om...

[Lees het volledige artikel]

Sinds december 2017, neem je als huurder rechtstreeks contact op met de firma ENGIE Cofely bij problemen met centrale verwarming. Woonpunt Mechelen he...

[Lees het volledige artikel]