Coronanieuws (december 2021)

In deze coronatijden blijven we met z'n allen voorzichtig voor ieders gezondheid. Bij Woonpunt Mechelen passen we stap voor stap onze dienstverlening en werking aan als het nodig is. Uiteraard blijft daarbij jouw en onze gezondheid het allerbelangrijkste. 

 

1. Geen open onthaal meer – we werken enkel op afspraak

Het algemeen onthaal blijft gesloten. Je kunt wel steeds een afspraak maken met een van onze medewerkers. De afspraak wordt enkel fysiek ingepland als het echt noodzakelijk is. 

We hebben onze spreekruimte aangepast met een afscheiding in plexiglas tussen de medewerker en de bezoeker. We kunnen je ook ontvangen in een aparte ruimte waar minstens 1,5 meter afstand wordt gehouden.

Maak je afspraak telefonisch of via e-mail. 
In veel gevallen kunnen we je dus ook perfect via e-mail of telefoon verder helpen.
Dan plannen we geen fysieke afspraak in. 
 

2. Bereikbaarheid sociaal assistentes

Wil je met je sociaal assistente spreken? Neem dan contact op via telefoon.

  • Karin Lauwers: 015 28 09 40
  • Tess Van der Borght: 015 28 09 38


3. Technische afspraken

Door de coronasituatie plannen we momenteel niet direct alle herstellingen in. We analyseren alle vragen die we krijgen en geven voorrang aan reparaties die dringend moeten gebeuren.

Contacteer ons sowieso, onze planner doet de analyse en neemt de beslissing. Moet de herstelling bij jou thuis even wachten? Dan vragen we je om ons later opnieuw te contacteren, van zodra de coronasituatie opnieuw beter is. Komen we bij je langs, respecteer dan deze regels:

  • Ben je ziek, verwittig ons op voorhand. We annuleren de afspraak kosteloos.
  • Onze technieker vraagt of je ziek bent.
    • Is dat zo of twijfelt onze medewerker, dan gaat hij niet binnen.
  • Hou altijd afstand, minstens 1,5 meter. 
    • Doe je dat niet, dan gaat onze technieker weg. Je betaalt de kosten.
  • Draag een mondmasker & ga naar een andere kamer terwijl onze technieker aan het werk is. 
    • Doe je dat niet, dan gaat onze technieker weg. Je betaalt de kosten.
  • Ventileer vooraf je woning & ruim goed op. Open ramen en deuren.
  • Moet je de werkbon aftekenen? Gebruik dan een eigen balpen.

 

Onze technische dienst contacteren? Klik op deze link.