Contact

Woonpunt Mechelen
Lijsterstraat 6
2800 Mechelen

info@woonpuntmechelen.be

Liever bellen? Vind het telefoonnummer dat je zoekt bij onze diensten. 👇

Meldingen?

Je kunt ook steeds contact met ons opnemen via het online contactformulier.
Defecten kan je aankaarten via ons "defect melden"-formulier.

Intern Huurreglement

Raadpleeg hier het huurreglement van Woonpunt Mechelen (PDF - 551 kB).

Onze diensten

Hier vind je een overzicht van de verschillende diensten waar je terecht kunt.

Directie / Algemene administratie
info@woonpuntmechelen.be

Kandidaat-huurders (inschrijvingen / dossier / actualisatie)
kandidaat@woonpuntmechelen.be of bel 015 28 09 35 (bereikbaar maandag tot donderdag van 9 tot 10 uur)

Huuradministratie (verhuring garages / huurherziening / huurachterstal)
huur@woonpuntmechelen.be of bel 015 28 09 39.

Sociale dienst
Je kunt onze sociaal assistentes bereiken via sociale.dienst@woonpuntmechelen.be of bel:

  • Tess: 015 28 09 38
  • Karin: 015 28 09 40

 

Dienst Herstellingen
(aanvraag herstellingen, meldingen defecten, informatie onderhoud en plaatsbeschrijvingen)

herstellingen@woonpuntmechelen.be

Bel naar het nummer 015 28 09 33. Je kan ook een melding doorgeven via het meldingenformulier op deze website.

Onderhoud en aankoop
(voor grote onderhoudswerken die externe firma’s uitvoeren)

contractors@woonpuntmechelen.be of bel:

  • Ingrid: 015 28 09 46
  • Steven: 015 40 49 10

Je kan ook contact opnemen via het contactformulier op deze website.

Projecten afdeling Gebouwenbeheer
De dienst Patrimonium bereik je via patrimonium@woonpuntmechelen.be of bel:

  • Jurgen: 015 40 49 18
  • Hannah: 015 28 09 42
  • Karen: 015 28 09 43
  • Bart: 015 26 33 74
  • Werner: 015 40 49 13

 

En verder…

Reacties op nieuwsbrieven, infobladen?
Een leuk weetje melden? E-mail ons op communicatie@woonpuntmechelen.be of bel 015 28 09 31.

Voor informatie huurachterstallen, kan je terecht op  info.achterstallen@woonpuntmechelen.be of bel 015 28 09 39.

Voor informatie afrekening ISTA, afrekening huurlasten, kan je terecht op boekhouding@woonpuntmechelen.be of bel 015 28 09 45.

Bij dringende technische problemen buiten de kantooruren en tijdens sluitingsdagen, bel je naar het noodnummer 052 25 74 85. Opgelet: het gaat hier om heel dringende en technische problemen, bv. een gesprongen waterleiding. Contacteer je de nooddienst en er moet iemand van wacht komen, terwijl dat eigenlijk niet nodig is? Dan krijg je achteraf een rekening in de brievenbus.

Niet 100% duidelijk wie je best belt? Kijk op dit handige overzicht.